De ce sta matza aia acolo?Superstitii..zodiac..credinta..

Poate cei care intrati pe blogul meu va intrebati de ce am pus matza aia acolo?...pai raspunsul e simplu..m`am gandit sa va stric ziua si na..e mai bine sa dati vina pe mine si pe superstiile voastre asa veti sti de ce va merge rau ziua :))..nu va mai fi nevoie sa vedeti alta pisica..asta e destul de neagra ..mai are putin si fuge dupa mouse-ul vostru.Acum pe bune am pus pisica acolo nu pentru ca mi`ar place prea mult felinele dar e simpatic modul in care iti poate distruge ziua.Sincer nu inteleg unii oameni cum pot avea tot felul de superstitii total tampite..matza neaga ce ii taie calea..sau daca se intoarce din drum sau mai stiu eu ce alte superstitii..deci sincer...ati obs ca doar atunci cand anumite persoane cred in ele se intampla..eu unul nu am superstitii si e mai bine.Asta tine si de fiecare..la fel cum tine si cu religia.Eu unul sunt sincer si zic ca nu merg saptamanal la biserica ..defapt daca stau bine sa ma gandesc merg doar la pasti si cateodata la boboteaza pentru ca eu cred ca este mai bine sa il avem in suflet decat sa ne afisam atat.Va spun sincer ca atunci cand am cerut ceva Celui de Sus m`a ajutat pentru ca am cerut din suflet si am cerut ceva sufletesc ,spriritual nu material..sincer mi se pare o prostie sa cer bani de ex..cum ar fi : Da doamne si mie 5000 euro..bine ca nu`i cere si fara dobanda...si nu sunt in nici un fel rasist dar dupa cate am vazut la anumite religii la locul in care se strang pentru a se ruga fetele fac expozitie de rochii de seara iar acest lucru chiar o fata dintr`o anumita religie mi`a si confirmat..nu o sa`i dau nici numele si nici religia dar am apreciat sinceritatea..si ca tot veni vorba de religie sa stiti ca eu unul nu am crezut ca intre religie si horoscop exista o relatie foarte stransa.dar am observat niste documentare ..printre care recomand Zeitgheist ( 1 si 2) ..o sa va puna intrebari mari de tot ...si ca tot vorbeam de zodiac..vreau sa spun ca am ramas putin uluit cand am vazut pe partea de V a bisericii de la manastirea Voronet..acea biserica arhicunoscuta pt culoarea ei....am vazut toatea cele 12 zodii si in mijlocul lor am vazut reprezentata divinitatea :)...deci am ramas putin uluit ..si vreau sa zic ca am gasit ..pentru ca am cautat..de exemplu la mine ( sagetator ) zicea mai in cuvinetele mele ca nu sunt un practicant cred cu tarie si ma pot chiar impune prin credinta...LUCRU TOTAL ADEVARAT...interesant nu???..pot fi gasite pentru fiecare zodie..eu am cautat pentru a mea..oricum ideea este ca toate aceste lucruri sunt create cu cap..sunt puse in balanta..exista un echilibru..un echilibru ce nu poate fi doborat oricat am incercat..eu de exemplu am auzit de noile zodii 13...un superstitios daca ar fi auzit s`ar fi speriat..nu e cazul meu..eu sunt si dragon si sunt mandru de asta pentru ca o zicala chinezeasca spune ca orice parinte isi doreste un copil dragon...oricum va spun ca este interesant sa va uitati cu atentie sa vedeti cine sunteti,cat de credincios sunteti iar parerea mea..nu mai credeti in superstitii..de crezut se crede la biserica...

pace voua si nu uitati ...doar daca te cunosti cu adevarat stii ce vrei defapt

ne vedem...la urmatorul post !

0 comentarii: