Cate putin despre mine sau..un fel de prima postare

TIU CA O SA PARA BORING DESCRIEREREA DAR MACAR E SINCERA :))..NAH ASTA E..SA INCEPEM :

-Nickos...mdea km asa ma stiu toti :)
-i love 2 design things
-love 2 edit photos
-urasc minciunile
-imi plac lucrurile de bun gust
-sunt tot timpu optimist kiar daca innauntru sunt trist
-love rap music dar..ascult si jazz,lounge and chillout..si knd n`am c s f asc si muzica house dar numai dance si progressive , trance ..nu prea minimal k nu`mi place
-am inceput cu love 2....pt k i love 2 love and be loved...e simplu..fiecare are nev de cineva langa el ( ea )...mai nou unii au nev de altii si altele de..altele dar nah..asta e..nu ma pun aici sa discu despre altii.
-cred k cel mai bine este sa vb face 2 face pt k pe hi5 nu stiu cat de bine se poate cunoste o pers :)...parerea mea..
-imi place sa ma implic in tot felul de activitati
-sunt cu PD..ulterior PDL din 2005 ..si`mi place,pt ca simt k pot schimba cv ..
-sunt in org de tineret si de studenti ( la studenti sunt presedinte executiv pe C-S )
-sunt de parere ca pot atinge orice tel..
-gandesc la rece..

!!!-despre c caut yo la FETE...-!!!

-knd vine vb de fete stiu sa fiu si romantic
si sa fac gesturi si kestii..dar sunt si nebun in sensul placut..
-am fost indragostit
-am iubit..am fost iubit
-stiu ce ins sa suferi
-stiu ce ins sa dai tot...
-nu`s genu : " o buca mica "
-la me conteaza 40% aspect ext si 60% interior ..pe bune ..kiar asa e..
-caut sa fie amuzanta
-sa aiba o prezenta placuta
-sa fie putin sarita de pe fix
-sa fie cum zic englezii outgoing
-daca e ff sociabila at are un +
-sa fie genu e fata care sa nu fiu yo nevoit sa vb pt ea
-nush..dar ce pot sa zic este ca m`am inteles cel mai bn pn akum cu fetele din zodiile :sagetator,balanta,gemeni,varsator,fecioara,
leu,capricorn ...
-am avut tot felu de experiente cu tot felul de tipe si nah e ok pt ca am aj sa cunosc tipuri de personalitati...
-am av si relatii lungi ..merg p rel lungi
....
-i`m kinda kinky..but that`s good
-place sa fac masaje ..peste tot :)

!!!- MY FRIENDS -!!!

-damn...crazy
-sunt foarte sociabili
-glumesc mult
-mishtocari deci trebe sa le rasp
-unii(unele) mai maturi(e)
-altii (altele ) mai putin maturi(e)
-am fost si frecat pe la spate de "cei mai buni prieteni" ..deci stiu cum e..dar nah
-in general sunt cativa adevarati..restu falsi

0 comentarii: